Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο

Προς τους χρήστες: Δέχομαι την κριτική σας , όσο σκληρή και αν είναι. Επιθυμώ , όμως , αυτή να γίνεται επώνυμα.

Όνομα:
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Greece

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Κραυγή Αγωνίας

του Οδυσσέα Χατζηνεοφύτου
(Μαθητή της Γ΄Τάξης)
Σήμερα πήρα την απόφαση να ξαναγράψω στο blog, εξαιτίας των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα στο Σχολείο μας.
Το πιο πρόσφατο περιστατικό είναι αυτό που συνέβη το πρωί της περασμένης Δευτέρας.
Ο Διευθυντής κλείδωσε έξω κάποιους συμμαθητές μου , οι οποίοι είχαν αργήσει πέντε λεπτά.
Θέλω να τονίσω , ότι κανένας άνθρωπος δεν δεν έχει το δικαίωμα να στερεί τη μόρφωση από άλλους ανθρώπους.
Παρόλα αυτά , δεν είναι αυτό το μοναδικό περιστατικό που συμβαίνει στο Σχολείο μας.
Βλέπουμε , καθημερινά την τρομοκρατία και τις απειλές για αποβολή να παίρνουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις.
Πιστεύω ότι μαθητές και καθηγητές φοβούνται να αντιδράσουν σε αυτονόητα πραγματα , με αποτέλεσμα ο φόβος να κυριαρχεί παντού.
Σε θέματα , όπως τα κάγκελα , όλοι διαφωνούσαν αλλά δεν υπήρξε καμία αντίδραση.
Θέλω να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι Οι Εκδηλώσεις για το Δημόσιο Σχολείο πρέπει να συνεχιστούν , ώστε να αποφασίσουμε τι Σχολείο θέλουμε.
Δηλαδή , ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης και μια αποθήκη ονείρων ή ένα ανοιχτό Σχολείο , όπου θα χαιρόμαστε να ερχόμαστε , και καλοί και κακοί μαθητές , και όχι να το βρίζουμε συνεχώς.
Το Σχολείο μας δεν μας περνά ούτε ένα ιδανικό , παρά μόνο εκείνο του χαφιεδισμού και της υποταγής.
Από αύριο , όλοι εμείς οι μαθητές ,πρέπει να αγωνιστούμε για το ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ και να ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ , για να ΧΤΙΣΟΥΜΕ το μέλλον μας ΜΕ ΑΓΑΠΗ.
Κύριο αίτημα μας είναι ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ με την απαίτηση να ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ.
Το σύνθημα μας πρέπει να είναι ότι θα αγωνιστούμε , μέχρι το τέλος , για το ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ .
ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ .
Σας Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Σχόλιο από τον διαχειριστή του blog.
Αγαπητό μου παιδί , Οδυσσέα
1. Ο Διευθυντής δεν κλείδωσε έξω μερικούς συμμαθητές σου επειδή αργησαν για πέντε λεπτά.
Το βλέπεις καθημερινά το φαινόμενο της καθυστέρησης στην προσέλευση ενός μεγάλου αριθμού συμμαθητών σου και όχι μόνο για πέντε λεπτά.
Έχουν γίνει , κατ' επανάληψη , εκκλήσεις τόσο από τον Διευθυντή , όσο και από καθηγητές σου , για έγκαιρη προσέλευση , που όμως αγνοήθηκαν παντελώς και από τους συμμαθητές σου και από εσένα τον ίδιο.
Ζητάμε την έγκαιρη προσέλευση γιατί; Απλούστατα για να προλάβει ο καθηγητής ή η καθηγήτρια της πρώτης ώρας να ολοκληρώσει το μάθημα.
2. Τρομοκρατία και απειλή για αποβολές.
Πιστεύεις , στ' αλήθεια , ότι υφίσταται τέτοιο θέμα; Θα πρέπει να το τεκμηριώσεις. Πάντως , εγώ , δεν αισθάνομαι τρομοκρατημένος και , το έχω αποδείξει στο πρόσφατο παρελθόν , ότι δεν φοβούμαι να εκφράσω ελεύθερα τις απόψεις μου και να εναντιώνομαι σε πράξεις , που κατά τη γνώμη μου , δεν είναι σωστές.
Με την ευκαιρία αυτή, πως χαρακτηρίζεις εσύ το γεγονός ότι πέντε συμμαθητές σου παίρνουν αλυσίδες και λουκέτα και κλείνουν το Σχολείο , χωρίς να έχουν την εξουσιοδότηση των υπολοίπων μαθητών , τη γνώμη των οποίων ζητούν εκ των υστέρων;
Όταν καταργούν το εκλεγμένο δεκαπενταμελές και αυτοαποκαλούνται "επιτροπή κατάληψης" για "αγωνιστικές κινητοποιήσεις¨στην ...ξάπλα , στις ...καφετέριες και ...στα φροντιστήρια;
Είναι αυτές οι πράξεις Ελεύθερη Διακίνηση Ιδεών ή τρομοκρατία μιας ασήμαντης μειοψηφίας στην πλειοψηφία των μαθητών και όχι μόνο;
3. Στρατόπεδα συγκέντρωσης και αποθήκες ονείρων ή ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΑΣ;
Αν ανατρέξεις στο blog , στα κείμενα των περσινών εκδηλώσεων , θα βρεις τις θέσεις που διαμορφώθηκαν από τους συμμαθητές σου , τους καθηγητές σου , αλλά και από εσένα τον ίδιο και θα διαπιστώσεις ότι "κρούεις ανοιχτές θύρες"
Το ερώτημα είναι : Θέλετε πράγματι , εσύ και οι συμμαθητές σου ένα Σχολείο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ή θέλετε ένα Σχολείο που να κλείνει τα μάτια στη φυγοπονία σας , στις αλόγιστες απουσίες σας και στις ¨ανομίες" σας;
Ένα Σχολείο που να επιβραβεύει την απροθυμία σας για μάθηση και να ανέχεται την προκλητικότητα και το θράσος μαθητών και μαθητριών;
4. Σχολείο που δεν περνά ιδανικά στους μαθητές του πλην εκείνου του χαφιεδισμού .
Αυτά θέλουν τεκμηρίωση.
Εγώ δεν συμμερίζομαι αυτή την άποψη.
Είμαι πρόθυμος να ακούσω τα επιχειρήματα σου και να με πείσεις ή να σε πείσω για το αντίθετο , χωρίς φόβο και πάθος.
5. Πρέπει να αγωνιστούν οι μαθητές για ένα καλύτερο Σχολείο;
Οπωσδήποτε ΝΑΙ. Σας κάλεσα στο παρελθόν και σας καλώ και τώρα να το συζητήσουμε.
Θανάσης Παπαδημητρίου

6 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Χατζηνεοφύτου Οδυσσέας είπε...

Kυριε Παπαδημητριου η διαφορα μου με αυτο το σχολειο ειναι κυριως στον τροπο επιλυσης των προβληματων.Αρχικα οικαθηγητες και το σχολειο δεν εχουν την ικανοτητα να αναζητουν ορισμενες συμπεριφορες μαθητων.Το να αργεις στο σχολειο το να κανεις κοπανα ,να κανεις καταληψεις , να αντιμιλας , και να ζωγραφιζεις τους τοιχους ειναι καθαρα μια πραξη αντιδρασης απεναντι στο σχολειο χωρις να το καταλαβαινουν ουτε καν οι ιδιοι οι μαθητες.Το σχολειο σαν φορεας κοινωνικοποιησης πρεπει να αναρωτηθει για πιο λογο ολες αυτες οι αντιδρασεις?Οταν εχεις τη ΚΑΤΑΡΑ να εισαι ελληνας μαθητης γνωριζεις απο πολυ μικρη ηλικια το αβεβαιο μελλον σου.Βεβαια οταν θα πας στο σχολειο θα το κταλαβεις για τα καλα αφου τα αδιεξοδα και τα φραγματα στο δρομο σου θα σε καλυπτουν συνεχως.Δηλαδη εαν δεν εισαι καλος μαθητης θα εισαι το αστειο της ταξης εαν εισαι διαφορετικος θα σε χλευαζουνε ολοι. Οι καθηγητες αντι να σε ενθαρυνουν θα σε απομονουν θα σε εχουν συνεχεια στο χερι τους υπο την απειλη της αποβολης.Γενικοτερα δεν θα νοιαζεται κανενας ουσιαστικα για εσενα κλεινοντας σου συνεχως ολες τις πορτες εξοδους προς το μελλον που αναζητας.Αυτοι οι μαθητες το μονο οπλο που εχουν να ακουστουν ειναι δυστυχως το ξεσπασμα με την παραβατικη συμπειφορα.Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ.Οσο για την τρομοκρατια στο σχολειο την ημερα της αποχης για καταληψη ο υποδιευθηντης ειχε παρει την (εξουσια του)το μικροφωνο και απειλουσε με αποβολες . Επισης οταν μαθητης παραπονεθηκε για τα καγκελα απειληθηκε επισης με τιμωρια .Ειναι μερικα μονο παραδειγματα των ιδανικων του σχολειου μας.Τελος να σας θημισω οτι φετος δεν οργανωθηκε επιτροπη καταληψης γιατι ολοι φοβουνται την στοχοποιηση οπως εχει γινει κατα καιρους με μαυρες λιστες.Κατα την γνωμη μου σημασια εχει ολοι εμεις που δεν συμφωνουμε με αυτα του ειδους σχολεια να αντιδρασουμε τωρα πριν ειναι αργα!!!!!

23 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:04 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Θανάσης Παπαδημητρίου είπε...

Αγαπητέ μου Οδυσσέα,
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι στο σημερινό Δημόσιο Σχολείο (άρα και στο δικό μας) υπάρχουν προβλήματα.
Διαφωνώ , ριζικά , ως προς τον τρόπο επίλυσης τους που προτείνεις.
Σας έγινε πρόσκληση για την καταγραφή των προβλημάτων , από Γονείς -Μαθητές και Καθηγητές , την αναζήτηση θέσεων και προτάσεων και την προβολή τους με κάθε νόμιμο τρόπο.
Αυτή είναι μια κοπιαστική διαδικασία που απαιτεί ΧΡΟΝΟ ,ΔΟΥΛΕΙΑ και , προπάντων , ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.
Κάποιοι καθηγητές σου είναι πρόθυμοι. Εσείς;
Θα καταλάβετε κάποτε ότι ο δρόμος της επίλυσης των προβλημάτων περνά μέσα από τη συμφιλίωση Γονέων-Μαθητών και Καθηγητών;

23 Δεκεμβρίου 2009 στις 7:17 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Χατζηνεοφυτου Οδυσσεας είπε...

Κυριε Παπαδημητριου για να λυσεις αυτα τα τεραστια προβληματα της παιδειας και της κοινωνιας πρεπει να υπαρξει συμφιλιωση και συνδιαμορφωση με ανθρωπους οι οποιοι θελουν ενα εντελως διαφορετικο σχολειο.Με ανθρωπους οι οποιοι το καταστρεφουν μα πανω απο ολα καταστρεφουν τους μαθητες σαν προσωπικοτητες και συντηρουν την υποταγη στην κοινωνια πρεπει να ερθεις σε ρηξη μαζι τους και να μην εχεις αυταπατες οτι μπορουν να διορθωθουν .Μια μολυσμενη κοινωνια δεν διορθωνεται ανατρεπεται!!!

25 Δεκεμβρίου 2009 στις 12:31 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Θανάσης Παπαδημητρίου είπε...

Αγαπητέ μου Οδυσσέα,

1. Συμφωνούμε στο ότι για να λύσεις αυτά τα τεράστια προβλήματα της παιδείας και της κοινωνίας πρέπει να υπάρξει συμφιλίωση και συνδιαμόρφωση θέσεων και προτάσεων με ανθρώπους οι οποίοι θέλουν ένα εντελώς διαφορετικό σχολείο.

2. Αν υπάρχουν άνθρωποι (συντελεστές της σχολικής ζωής) που ,κατά τη γνώμη σου, καταστρέφουν το σχολείο και την προσωπικότητα των μαθητών , θα πρέπει , ως μαθητική κοινότητα , και με τα δικαιώματα που σας δίνει ο νόμος των μαθητικών συμβουλίων, να τους καταγγείλετε τεκμηριωμένα και να ζητήσετε τη συνδρομή των υπολοίπων συντελεστών της σχολικής ζωής , με κοσμιότητα και διάθεση για επίλυση του προβλήματος και όχι με στόχο τη ρήξη για τη ρήξη.

3. Το νεαρό της ηλικίας σου , σου παρέχει την πολυτέλεια να σκέφτεσαι επαναστάσεις.
Δεν έχεις ζήσει , όμως , κάποια επανάσταση και ίσως δεν φρόντισες να ενημερωθείς για τα αποτελέσματα πολλών επαναστάσεων, που ξεκίνησαν με ενθουσιασμό , χωρίς συγκεκριμένο όραμα και , κατέληξαν να υπηρετούν απαιτήσεις του όχλου.
Είναι εύκολο να λες :
Ανατρέπω μια κατάσταση.
Θα την αντικαταστήσεις με τί ;
Το έχεις σκεφτεί ; Οι συμμαθητές σου συμφωνούν μαζί σου;
Είμαι , πάντα , πρόθυμος να ακούσω και να προβάλλω απόψεις νέων ανθρώπων.

25 Δεκεμβρίου 2009 στις 8:16 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

"Είναι εύκολο να λες :
Ανατρέπω μια κατάσταση.
Θα την αντικαταστήσεις με τί ;
Το έχεις σκεφτεί ; Οι συμμαθητές σου συμφωνούν μαζί σου;
Είμαι , πάντα , πρόθυμος να ακούσω και να προβάλλω απόψεις νέων ανθρώπων."

Νεαρέ,
Συμφωνώ με τον χρήστη κ. Παπαδημητρίου, και θέλω να ρωτήσω: μήπως έχει γεννηθεί ένας νέος Αδόλφος; Ο τρόπος που εκφράζεται αυτός ο νεαρός είναι ο κατεξοχήν ο τρόπος με τον οποίον εκφράστηκαν αυτής της νοοτροπίας άνθρωποι. Τα ήξεραν όλα! Και μόνο η δική τους άποψη ήταν η σωστή. Όλοι οι άλλοι άνθρωποι πρέπει να πάνε να πνιγούν. Δεν μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο, διότι ο νεαρός δηλώνει ότι αντιδρά σε κάθε τι, που δεν εκπορεύεται από αυτόν! Οι καθηγητές του φοβούνται, «λέει». Και διερωτάται κανείς γιατί να φοβούνται οι πιο μεγάλοι! Αφού δεν φοβάται αυτός, αυτήν την πανάθλια διεύθυνση που τον "φοβερίζει", επειδή τολμά ενδεχόμενα, η διεύθυνση να εκφράζει, διαφορετική άποψη; Άκου θράσος να τολμούν οι μεγάλοι να διαφωνούν με τον νεαρό!! Ή μήπως κάνει ο ίδιος κατάχρηση της περίσσιας Δημοκρατίας που υπάρχει στο σχολείο του; Γιατί τότε και μόνο τότε έχει την ευχέρεια ο κάθε νεαρός μαθητής, αν αντιλήφθηκα καλά, να συκοφαντεί με αυτό τον τρόπο το σύνολο των καθηγητών του!
Giannisagiannis;
Ο κάθε μεγάλος από 35 ετών και πάνω είναι ένας Giannisagiannis; Μας κυνηγούν όλοι οι νεαροί αυτής της νοοτροπίας. Μήπως ο νεαρός κινδυνεύει να εξελιχθεί σε ένα νέο Ιαβέρη;;;; ή ένα νέο
Ροβεσπιέρο;;;;

13 Φεβρουαρίου 2010 στις 11:38 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous χατσηνεοφυτου οδυσσεας είπε...

Κυριε ανωνυμε σας ευχαριστω πολυ για το σχολειο σας γιατι ετσι μου δινεται η αφορμη να μιλησουμε για τις αποψεις μου.Σε αντιθεση με τη γενια σας πιστευω οτι σε μια κοινωνια κι κατεπεκταση σε ενα σχολειο (που δημιουργει την κοινωνια)που να υπαρχει συλλογικη διαμορφωση και δημοκρατια.Σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι η δικη μου αποψη ειναι η σωστη αλλα ειμαι υπερ στο να ακουγονται ολες και στο τελος να περασει η συνδιαμορφωμενη αποψη της πλειοψηφιας και οχι η επιβολη της μειοψηφιας.Ξερω πολυ καλα οτι αυτο δεν σας αρεσει καθολου γιατι φοβαστε την προοδο.Μια τετοια αποψη δεν πιστευω πως ειναι χουντικη αλλα καθαρα δημοκρατικη.Θα ηθελα επισης να επισημανω οτι οι αντιδρασεις μου δημιουργηθηκαν επειδη επιβληθηκαν αποφασεις που αποφασεισαν λιγοι για τους πολλους με αυταρχικο χρακτηρα και οχι για τις αποψεις σαν αποψεις.Επισης πιστευω οσο κανενος αλλος στον διαλογο αλλα και στους αγωνες.Οσο για εσας κυριε ανωνυμε αφου δεν φοβαστε γιατι δεν γραφεται επωνυμα αλλα κανεται οτι κανουν και οι ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ

16 Φεβρουαρίου 2010 στις 3:48 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα