Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο

Προς τους χρήστες: Δέχομαι την κριτική σας , όσο σκληρή και αν είναι. Επιθυμώ , όμως , αυτή να γίνεται επώνυμα.

Όνομα:
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Greece

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Ο δεκάλογος του Πατέρα ενός μαθητή του "Σχολείου της Φαντασίας μου"

Παρακολουθώ και εγώ, καθημερινά, ως πατέρας μαθητή του σχολείου σας, με μεγάλο ενδιαφέρον, τα τεκταινόμενα στο σχολείο και θα ήθελα να προσθέσω τα παρακάτω:
1. Το σχολείο δεν είναι φανταστικό.
Είναι ένα Σχολείο της Αγ. Παρασκευής με ορισμένους –λίγους για την ακρίβεια δύο , φανταστικούς καθηγητές και λίγο περισσότερους φανταστικούς μαθητές, που προσπάθησαν και κατάφεραν να ζεστάνουν τους κρύους τοίχους και τις παγωμένες καρδιές.
2. Δραστηριότητες
Τόσο οι εκδηλώσεις όσο και οι προβολές ήταν επιτυχημένες ως προς την θεματολογία, την ποιότητα, το ενδιαφέρον, την συμμετοχή και την ανταλλαγή απόψεων.
3. Συμμετοχή
Από τις εκδηλώσεις αυτές, οι περισσότεροι διδάσκοντες έλαμψαν δια της απουσίας τους, τόσο ως προς την συμμετοχή όσο και ως προς την οργάνωση, με την χαρακτηριστική συνέπεια που τους διακρίνει και πάντα τους διέκρινε.
Επίσης έχασαν και την χαρά των μαθητών από την επιτυχία και από την επιβεβαίωση που εισέπραξαν και τα συγχαρητήρια, αλλά μήπως και αυτή τη χαρά πάντα δεν τη χάνουν με την χαρακτηριστική συνέπεια που τους διακρίνει και πάντα τους διέκρινε;
Είμαι όμως σίγουρος ότι δεν τους διέφυγε καθόλου, η χαρά των δύο συναδέλφων τους και η αποδοχή και αγάπη των μαθητών προς αυτούς. Ξέρουν ότι τους ίδιους, μετά από λίγα χρόνια τα παιδιά θα τους έχουνε ξεχάσει, όπως τους έχουν ξεχάσει τόσες και τόσες φουρνιές μαθητών.
4. Η οδυνηρή συνέχεια
Τώρα πως να περιγράψω τα απερίγραπτα. Ένας Λάκης Λαζόπουλος μου χρειάζεται.
Τον διευθυντή που από τη μια να καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι και από την άλλη να του βγαίνει, έτσι, και μια ξινίλα, και να συγκρούεται το μέσα του με το έξω του και , ναι είμαι προοδευτικός αλλά μη μου το πεις γιατί είναι βρισιά και , είμαι και αριστερός αλλά και αυτό είναι βρισιά γιατί βασικά είμαι συντηρητικός και , δες βρε παιδί μου πως τα καταφέρνουν αυτοί οι αριστεροί και, πήρα και τόσα συγχαρητήρια τζάμπα, δεν αντέχω άλλο μου βγαίνει μια λογοκρισία. Και του βγήκε.
5. Το συμβούλιο.
Ακολούθησαν τα γνωστά άγνωστα στο συμβούλιο του συλλόγου των καθηγητών και η απογοητευτική στάση των μεν προς τους δύο δε και, οι σεβαστές αποφάσεις της πλειοψηφίας.
6. Τα μέτρα
Οι εκδηλώσεις και προβολές και τα λοιπά αναρχικά θα παταχθούν οι αφίσες και τα πανό θα σχίζονται. Θέλουμε το παλιό ,γιατί ο νέος είναι βέβαια ωραίος αλλά ,και ο παλιός ξέρει να χτυπάει αλλιώς.
7. Αδιέξοδα;
Το καλό βέβαια είναι ότι στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
Υπάρχει ο Δήμος, οι σύλλογοι και πολλοί άλλοι φορείς που με χαρά τους θα στήριζαν την συνέχιση της προσπάθειας.
8. Το διαφορετικό Σχολείο.
Είτε γίνουν άλλες εκδηλώσεις είτε όχι τώρα πια ξέρουμε ότι ένα , έστω και λίγο ,διαφορετικό δημόσιο σχολείο είναι δυνατό να υπάρξει.
9. Το μάθημα
Τα παιδιά πήραν ένα πολύτιμο μαθημα για τη ζωή τους
10 . Θα σας θυμούνται πάντα εσάς τους δύο.

Παρατήρηση από τον διαχειριστή του ιστολογίου:

Το παραπάνω κείμενο δεν είναι ανώνυμο. Απλώς , εγώ έκρινα ότι δεν είναι απαραίτητο να αναφερθεί το όνομα του συγγραφέα του.


3 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΠΕ:ΕΙΣΤΕ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ.ΗΤΑΝ ΣΟΒΑΡΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ?ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΕΠΙΣΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 10:ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΤΣΟΥΛΑ.
ΜΑΡΙΟΣ ΠΥΡΡΟΣ

21 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:27 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Οραια ηταν κυριε!ευχαριστουμε.απο δω και περα παμε παλι γυμνασιο......... ΣΙΣΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

22 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:50 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Λαμία 24 – 2 - 2009
ΝΟΜΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Αρ. Πρωτ. 156
Πλατεία Διάκου 1 ΤΚ 35100 ΛΑΜΙΑ
Τηλ. - Fax 2231028807 Ιστοσελίδα: www.elmefth.gr ΠΡΟΣ: ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΟΜΟΥ
Email : elmelami@otenet.gr & elmefth@gmail.com ΜΜΕ


Ήταν κάποτε μια επετηρίδα. Και ύστερα ήρθε ο ΑΣΕΠ…

Το 1998 άλλαξε το σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών μετά από «πολυετείς» αγώνες των εκάστοτε κυβερνώντων («μπούκωμα» επετηρίδας, κατασυκοφάντηση εκπαιδευτικών κτλ) με πρόσχημα την πρόσληψη των «καλύτερων». Με τη λογική της αγοράς να διαπερνά πέρα ως πέρα την Παιδεία, ένας ακόμα «νόμος της αγοράς», η αποσύνδεση του πτυχίου από την εργασία, έγινε πραγματικότητα. Πλήρης απαξίωση του πτυχίου και μια ουρά 60000 ομήρων να διαγωνίζεται για 4700 θέσεις. Οι «καλύτεροι» εκπαιδευτικοί, εδώ και 10 χρόνια διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ. Και, ω του θαύματος, πάλι για τα χάλια της Παιδείας οι εκπαιδευτικοί φταίνε. Έτσι , για ακόμα μια φορά, ο «διαγωνισμός» του ΑΣΕΠ πέρα από την απαξίωση των πτυχίων, εξυπηρετεί ιδεολογικούς και πολιτικούς σκοπούς ώστε οι νέοι εκπαιδευτικοί όχι μόνο να αποδεχτούν την πολιτική των αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση αλλά να γίνουν ενεργητικοί υποστηρικτές της, φορείς υλοποίησης της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής σε κάθε πτυχή της, ιδεολογική, πολιτική και παιδαγωγική.

Δείτε για παράδειγμα τις δυο παρακάτω ερωτήσεις που τέθηκαν στον πρόσφατο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και υπογραμμισμένες τις σωστές (κατ΄αυτούς) απαντήσεις.

1. Ένας μαθητής γυμνασίου ή λυκείου δεν επιθυμεί να πηγαίνει στα μαθήματα ενός συγκεκριμένου εκπαιδευτικού. Γιατί;
α) Επειδή έχει προβλήματα με τους γονείς του.
β) Επειδή ο εκπαιδευτικός αυτός δε διαθέτει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια.
γ) Επειδή ο μαθητής αυτός είναι ανάγωγος.
δ) Επειδή ο διευθυντής της σχολικής μονάδας δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτόν το μαθητή.

2. Ένας από τους βασικούς λόγους ανάρμοστης συμπεριφοράς των μαθητών γυμνασίου στη σχολική τάξη είναι:
α) η ελλιπής παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών.
β) η ελλιπής υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου.
γ) η αγαστή συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.
δ) η πληθώρα της διδακτέας ύλης.

Δεν χρειάζεται να βάζουν πολλές ερωτήσεις και να ταλαιπωρούνται με απαντήσεις και διορθώσεις. Εμείς τους προτείνουμε ανεπιφύλακτα την επόμενη σαν μια και μοναδική που ξεκαθαρίζει το τοπίο.

Ερώτηση: Για την Παιδεία στη χώρα μας με την υποχρηματοδότηση, τα προσαρμοσμένα στους νόμους της αγοράς αναλυτικά προγράμματα και βιβλία, την ελλιπή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, το εξετασιοκεντρικό σύστημα και των «ουκ έστιν αριθμός» προβλήματα φταίει:

α. Η εκάστοτε Κυβέρνηση και το αντίστοιχο Υπουργείο Παιδείας που προσπαθούν να βελτιώσουν τα πάντα αλλά συγκρούονται με τα οργανωμένα συμφέροντα των καθηγητών και τα ρετιρέ τους.

β. Η Ευρωπαϊκή Ένωση με τις ντιρεκτίβες και τις συνθήκες που εκδίδει αναγκάζοντας την εκάστοτε Κυβέρνηση να ευθυγραμμιστεί.

γ. Τα διάφορα ιερατεία της Παιδείας που προσπαθούν να βοηθήσουν την Παιδεία ακόμα και μέσω διαγωνισμών παρωδίας όπου τα θέματα εξέτασης και ισχυροποίησης της αξίας του πτυχίου είναι ευθυγραμμισμένα με την κυρίαρχη πολιτική και την αξιολόγηση – χειραγώγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων σαν μόνη λύση.

δ. Οι εκπαιδευτικοί που, δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια, δεν διαβάζουν, δεν συμπεριφέρονται σωστά, στοχοποιούν μαθητές, είναι διδακτικά ανεπαρκείς, δεν προσπαθούν οι τεμπέληδες και φταίνε για ότι γίνεται στην εκπαίδευση. Έχουν το θράσος δε να αγωνίζονται και να διεκδικούν καλύτερη Παιδεία, αντιδρούν στην πανάκεια - αξιολόγηση που τους πετάει το μπαλάκι της ευθύνης, διεκδικούν καλύτερο και δημοκρατικότερο σχολείο, δεν θέλουν την σύνδεσή του με την αγορά και τα πτυχία κατά παραγγελία, κατεβαίνουν στον δρόμο όταν δολοφονούνται μαθητές τους και, άκουσον - άκουσον, θέλουν να «βγάζουν» μαθητές, ελεύθερα πνεύματα, με προσωπικότητα και παιδεία και όχι έτοιμους – συμβιβασμένους, «καταρτισμένους» και ημιμαθείς - για την μηχανή του κιμά των καπιταλιστών βοηθώντας να αυξήσουν τον πλούτο τους.

Η απάντηση δ να είναι σε διαφορετικού χρώματος πλαίσιο και να γράφει δίπλα με μεγάλα γράμματα: ΣΩΣΤΗ. Όποιος διαφωνεί δεν είναι επαρκής για εκπαιδευτικός.

Συνάδελφοι, επειδή απευθύνονται, δυστυχώς γι’ αυτούς, σε εκπαιδευτικούς νοήμονες και ασυμβίβαστους δεν θα τους περάσει. Δεν σκύβουμε το κεφάλι, δε συμβιβαζόμαστε.

Απαιτούμε, διεκδικούμε:

- Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και προσλήψεις από μια νέα, ενιαία επετηρίδα.
- Κατάργηση της ομηρίας της ωρομισθίας.
- Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά, μισθολογικά δικαιώματα και περίθαλψη στους αναπληρωτές και τους ωρομίσθιους (μέχρι την κατάργηση της ωρομισθίας) με ταυτόχρονη κατάργηση της διάταξης για τα 100 ένσημα.

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Προύσαλης Δημήτρης Αρμυριώτης Τάσος

27 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:31 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα